Condicions dels enviaments
En laformiga.es, realitzem els enviaments a través d'empreses de missatgeria. Només es realitzen enviament en a l'Espanya peninsular. Per a conèixer exactament quant costarà l'enviament, cal tenir en compte diversos factors que afecten en el preu: el destí, el termini de lliurament, l'import i el pes de l'enviament.
En les compres superiors a 60€ les despeses d'enviament són gratuïts.
Els enviaments es realitzaran una vegada abonat el pagament, si es paga per transferència, no seran efectius fins que l'import es mostri en el nostre compte corrent. Si s'utilitza un altre mètode de pagament, la comanda es tramitarà de manera immediata.
Cal tenir en compte a l'hora de realitzar les comandes que, si el temps és posterior a l'hora de tall, l'enviament es realitzarà l'endemà. L'hora de tall defereix entre els diferents tipus de mètodes de transport però, usualment, l'hora de tall per a l'enviament estàndard és a les 17h i per a l'urgent a les 14h.
Horari i dia de lliurament
Les empreses de transport només solen treballar de dilluns a divendres. No reparteixen els dissabtes, diumenges ni festius. A l'hora d'indicar una data de lliurament, només tenim en compte festivitats nacionals, per la qual cosa el dia de lliurament pot variar depenent de la localització.
No es pot indicar un hora de lliurament exacte. Es pot indicar un horari aproximat que l'empresa podria complir, o no. Les empreses de transport realitzen lliuraments a la deixo anar del dia fins a les 20.00. En cas de no poder realitzar el lliurament, es posaran en contacte amb tu per a una segon i, si després del segon intent no et localitzen, hauràs de recollir la comanda en les oficines de l'empresa.
Comandes no lliurades
Si transcorren diversos dies després del termini de lliurament i no has rebut l'enviament posa't en contacte amb nosaltres. Si una comanda no es pot lliurar per causa del client, no es retornarà l'import de l'enviament anterior i s'haurà d'abonar de nou l'enviament.